Θριξ

Απόλυτη εμπειρία περιποίησης

ΠΕΛΑΤΗΣ:Θριξ
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ: 2017
ΥΠΗΡΕΣΙΑ: Οπτική Ταυτότητα

Κοινοποιηστε το!

Τι μας ζητήθηκε

Για το συγκεκριμένο project, οι οδηγίες που έπρεπε να ακολουθήσουμε ήταν απλές. Καλόγουστο, μίνιμαλ & ήρεμο, να έχει άμεση σχέση με τη φόρμα της τρίχας αλλά και την αρχαία Ελληνική λέξη "θριξ" που άρεσε στον ιδιοκτήτη. Επιλέξαμε μία παλέτα χρωμάτων κατάλληλη για άντρες και γυναίκες, που προσδίδει κύρος και γαληνεύει το μυαλό, διότι αυτή η οπτική ταυτότητα έπρεπε να δίνει στον πελάτη την ολοκληρωμένη εμπειρία περιποίησης. Επιλέξαμε μία γραμματοσειρά που μοιάζει με την ελαστικότητα και τη μορφή της τρίχας και τα μοτίβα σχεδιάστηκαν το ίδιο μίνιμαλ με την όλη αισθητική.

Η λύση μας

Καταλήξαμε λοιπόν σε κάτι απλό, με απόλυτο σεβασμό στον χαρακτήρα του ιδιοκτήτη & την ταυτότητα που ήθελε να δώσει στην επιχείρησή του. Τα branding quidelines αφορούν όλες τις εφαρμογές, επαγγελματική κάρτα, φυλλάδια, μπουκάλια σαμπουάν αλλά και τις ποδιές των κομμωτών.


ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟIAMFlamenco
ΕΠΟΜΕΝΟΟ Φούρνος της Νιόβης