Το έργο αυτό αφορά τον σχεδιασμό ετικέτας για no name ΡΡ σακουλάκι για φιστίκια κελυφωτά. Ωμά, ψημένα ανάλατα & ψημένα αλατισμένα. Ο πελάτης ήθελε κάτι διαφορετικό από τον ανταγωνισμό με την προοπτική ο τρόπος της πώλησης να ξεφύγει κάποια στιγμή από τον κλασικό "χέρι με χέρι" και να μπει και σε καταστήματα τροφίμων λιανικής.
Η λύση μας
Προχωρήσαμε στον σχεδιασμό της ετικέτας δημιουργώντας έναν χαρακτήρα κόμικ, κοινό και για τις τρεις γευστικές εκδοχές, με αλλαγές στις ατάκες και την εμφάνιση των μαλλιών, αλλά παράλληλα και σε μία πρόταση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μελλοντικά, και είναι η δημιουργία ενός χάρτινου κουτιού με παράθυρο για να φαίνεται το προϊόν, τύπου ποπ κορν, όπου αναδεικνύει τη σημασία που έχουν τα φιστίκια για την ελληνική κουλτούρα. Ένα τρόφιμο καθημερινό, προσιτό και ταυτόχρονα υγιεινό, που συντροφεύει κάθε στιγμή της ζωής μας, χορταίνει και μας διασκεδάζει, όπως περίπου κάνει το ποπ κορν για άλλους λαούς. Σχεδιάσαμε επίσης και μία σειρά στατικών διαφημιστικών όπου δείχνουν ακριβώς πως μπορεί κάποιος να έχει παντού μαζί του ένα τέτοιο κουτάκι, βάρους μόλις 400 γραμμαρίων και σε κάθε περίσταση!